« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji

6. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania Burmistrzowi Szczebrzeszyna za 2020 rok

7. Analiza sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2020 rok - absolutorium dla Burmistrza Szczebrzeszyna

8. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem Burmistrza Szczebrzeszyna z wykonania budżetu za 2020 rok

9. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Szczebrzeszyna z tytułu wykonania budżetu za 2020 rok

10. Informacja o liczbie zatwierdzonych oddziałów i ich liczebności oraz liczbie zatrudnionych nauczycieli w szkołach

11. Podjęcie uchwał:

a) w sprawie określenia średniej ceny jednostki paliwa w Gminie Szczebrzeszyn na rok szkolny 2021/2022

b) w sprawie określenia wzoru wniosku o przynanie dodatku mieszkaniowego oraz wzoru deklaracji o dochodach gospodarstwa domowego

c) w sprawie nadania statutu Miejskiego Domu Kultury w Szczebrzeszynie

d) w sprawie upoważnienia Burmistrza Szczebrzeszyna do ustalenia wysokości opłat za korzystanie ze słupów oświetleniowych stanowiących własność Gminy Szczebrzeszyn

e) w sprawie przyjęcia "Programu budowy i dofinansowania przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Szczebrzeszyn na lata 2021-2025"

g) w sprawie zawarcia porozumienia międzygminnego Szczebrzeszyn - Zamość

j) zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt w Gminie Szczebrzeszyn na rok 2021

12. Sprawozdanie Burmistrza Szczebrzeszyna z pracy w okresie między sesjami

13. Interpelacje, zapytania i wolne wnioski

14. Sprawy różne

15. Zakończenie obrad

« Powrót do strony głównej